دکوراسیون نمونه برای خانه شما
نوشته شده توسط : رضا

با سلام خدمت به شما دوستان عزیز و دنبال کننده مطالب وبلاگ، در این پست میخوایم در مورد چند ایده جالب برای طراحی داخلی صحبت کنیم و با عکس های که از سایت های مثل freepik.com آوردیم، نکات مرتبط با دکوراسیون خانه را با هم مرور کنیم، پس بهتره این مطالب رو دنبال کنید و در صورتی که بیشتر نیاز به سوال داشتید و نیاز به یه مشاوره رایگان و اما خوب دارید میتوایند با مراجعه به تیم کوئیک سازه که مجری طراحی داخلی و بازسازی ساختمان است. با ارائه عکس و در صورت آزاد بودن وقت مشاوران با مراجعه حضوری تمام پیشنهاد های زیبایی خانه شما را از صفر تا 100 به شما عزیزان ارائه دهد.

قدم اول در یک طراحی داخلی به سبکی مدرن و دکوراسیون انتخاب فرنیچر مناسب می باشد، فریچر باعث تغییرات باورنکردنی در منزل شما می شود و باعث بهبود زیبایی خانه شما می شود.

قسمت دوم در دکوراسیون رنگ امیزی و یا استفاده از کاغذ دیواری ها می باشد، با استفاده از این دو المان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی میتوانید جلوه فضاهای داخلی خانه خود را متحول کنید.

واقعا این موضوع درست است که آشپزخانه قلب هر خانه است، طراحی داخلی آشپزخانه شامل استفاده از کابینتهای زیبا، استفاده از ایلند مدرن و نورپردازی و طراحی کف می باشد، همه این موارد باعث بهبود وضعیت آشپزخانه می باشد.

بخش مهم دیگر هر خانه که در خرید و اجاره خانه مورد توجه افراد است سرویس بهداشتی و حمام است، این فضا نیز باید تمیز و مرتب باشد و دارای فضای زیبا باشد، در بازسازی خانه های قدیمی نیز یکی از مهمترین مراحل بازسازی سرویس می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: